by amanda

| Vardag
åååh, det här är tredje gången jag skriver om inlägget ! något stort fel alltså -.-


förlåt för att jag inte bloggade mer igår kväll men som jag skrev innan så hade vi inget internet. men det fixas nog ikväll ! efter att vi slutat satt jag och hanna kvar en liten stund och sen gick vi hem till mig. så nu sitter vi hemma hos mig framför varsin dator och lyssnar på musik. förmodligen ska vi hem till muffe sen men man vet aldrig med honom :) men jag bloggar nog ikväll, pussar amanda !


aaaantonia!

sv; hade ont i magen och sånt just då.. men är lite sen med svar så nu är det toppen! :D

sanne-madeleine

oekj det låter bra de :)

förlåt för sent svar!

haft en bra dag*+

ENIRA

haha okej, vad gör ni då? <3

ronja

fina bilder :)

hejannw

allt bra? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: