by amanda

| Vardag
Nu har tjejorna precis dragit och jag ska snart äta lunch.
Förmodligen kommer mamma snart och hämtar mig så jag kan checka in mina nya tapeter. Då ska jag även passa på att möblera om. Ikväll ska jag nog träffa Annie. Men jag bloggar sen <3

bild från valborg.
hejannw

hha jasså ;)

Josse

samma här :)

emma & amanda

svar: jah ska träffa massa folk dusj :D

ENIRA

det är skit bra!<3 görs+ <3

F E L I C I A *

sv; jag har vatt med kompisar dusj? :)

Emelie

tack :) vad bra, jo det är fint!

E M M A

vad tycks om den nya deisngen?:D

F E L I C I A *

sv; okej, vad har ni gjort då?

thihi tack :)

Aggeoa ♥

SV: Låter bra :) Vilken film?

emma & amanda

svar: okej vad trevligt :D

hejannw

knas :D

Cajsa

jo det är bra med mig. händer idag då?

E M M A

tack:D

Emelie

javisst :D

ENIRA

haha, okej!jag ska nog baka, men vad?<3

hejannw

:D

ronja

fin bild :)

Aggeoa ♥

SV: Okej ;)

hejannw

Inte mycket ;D själv?

Emelie

hehe=D

E M M A

hahah okej :D

Aggeoa ♥

SV: Hihi, tack :)

Cajsa

måste städa och packa...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: