by amanda

| Vardag
Hallu :)
Jag vaknade vid halv 12, gick upp och åt frukost. Sen hoppade jag in i duschen, fixade mig och blev klar för en liten stund sen. Hanna är fortfarande inte klar, men nu är även Annie här. Jag tror att Hanna snart ska dra. Vad jag & Annie ska göra vet jag inte. Men det händer säkert något. Men jag bloggar senare. Pussar amanda<3
emma & amanda

svar: tack :) allt bra ?

:)!

haft en bra helg då:)?

hejannw

jodå :)

sandra

haha okej :)

emma & amanda

svar: kej, jorå det e bara bra :d

hejannw

Ska bara vara hemma :)

E M M A

okej :D nmjai ngneitng

emma & amanda

Emma :)

hejannw

haha, bara sköna ;)

emma & amanda

svar: nope , vi svarar på kommentaerna båda 2 , tråkigt att snacka med mig elle ?

sandra

vet inte, snart hoppas jag :)

hejannw

Haha :D

vad ska du göra idag då?

Josse

allt bra? :)

hejannw

hmm, tråkigt :)

emma & amanda

svar: oke

hejannw

Blir det hemma för dig med eller?

emma & amanda

svar: yes

Josse

samma här: )

vad gör dudå? :D

ENIRA

allt bra med dig idag? <3

hejannw

okejokej :)

jag ska bara vara hemma hela dagen och plugga hha

klara de woul

svar: ja det är en riktig orm ;)

E M M A

haha ja:d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: