by amanda

| Vardag
förlåt för dålig uppdatering men när vi kom hem igår vid halv 12 så orkade vi inte blogga. bion var i allafall jätte bra. men jag bloggar ikväll, då sover hanna hos mig. pussar amanda
ciiz

tryck på klippet så kommer du ju till youtube, de står där :)

gjort idag :)?

sandra

okej, var den bra? :)

hejannw

ska vara hemma ;D

Fanny

Svar: Ska nog titta på en film och mysa :) själv? :)

kandan

haha tack:) min desgin är tråkig oså men jag är inte världsbäst på det om jag säger så!

Katja

sv: okej :)

tack detsamma!

Jessica

Jaha okej vad kul :D vilken film blev det då?

Cajsa

typ inget...ska snart sova. själv?

Andréa

Sv: Tack :)

erika

jag och en kompis hade fest. Vad gjorde du själv i fredags?:)

hejannw

ja ;)

sandra

okej (:

först och främst ska jag se den nya filmen med Miley Cyrus, the last song eller vad den nu heter :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: