by amanda

| Vardag
Hallu :) Idag slutade vi tidigare än vanligt så jag, hanna, emil och muffe åkte direkt in till stan och hämtade ut våra biobiljetter. Efter drog killarna så jag och hanna åkte hem. Jag gick hem och ska snart äta lite, sen ska jag byta om (tror jag) och fixa lite, så vi hörs senare. Pussar amanda <3
Sara

just nu tar jag det bara lugnt, mår inte så bra så :(

natalie

Denna fredag består av sola och sen spela innebandy med killen och hans vänner. Själv då?=)

Emma

japp:D

ciiz

ja vila i frid :(

Cajsa

ladda in vad? :O nu är jag lost..XD

F E L I C I A *

sv; hihi :)

händer det nåt kul i dag då?

hejannw

vad gör du?

Julia

Nej inte så mycket.

Händer hos dig?=)

Kram

Emma

jhhi ja:D

Emma

kompisar o mamma

F E L I C I A *

sv; vilken bio ska du på ? :)

Cajsa

jo alltså det går men det blir så otroligt många då. :P

Fanny

Svar: Okej, allt bra? :)

D A N I E L A ♥

- okej:)

dem är skitsnygga.

Cajsa

jo kommer nog försöka göra det i helgen för jag kommer inte ha något spec att skriva om då i alla fall.. :P

Sandra

jag ska iväg till en kompis och äta middag:) vad ska du själv göra?

F E L I C I A *

sv; haha,okej :)

Sandra

okej, vad ska du se? :)

hejannw

kul :D

har vart o handlat med mamma

Aggeoa ♥

SV: Ikväll ska jag kolla på hundvalpar :D sj?

LINDAVIOLA!

sv; alexander kommer en stund, sjlv :)?

LINDAVIOLA!

sv; Så mysigt :).



sorry, hade glömt att acceptera din kommentar, därför råkade jag svara på den igen :).

moa

sv: okey :)

bara mys! och du?

D A N I E L A ♥

- dem blev helt okej :D

kandan

söt blogg!:) rosa o allt

awwiee

Ojjs råkade just trilla in på din blogg ;)

Får passa på att önska dig en trevlig helg då!

och ta gärna vägarna förbi min blogg och svara på hur gammal du är?!. Kramiz

Linnea ♥

Hejsan snälla jag har precis bytt blogg,

för att jag ska få lite fler läsare kan väl du läsa min blogg http://quiza.blogg.se/ och kommentera ett

inlägg eller två, vore så tacksam kram :D !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: