by amanda

| Vardag
nu ska jag gå och lägga mig. imorgon blir det skola och sen bio (förmodligen) med hanna, muffe och emil. om vi ska gå så ska vi se på "en galen natt" vi ska inte se förens vid 9 och efter ska jag sova hos hanna. så jag vet inte när jag kommer få tillfälle att blogga, men jag ska försöka. vi hörs imorgon, puss !
d'§

fin header du har :)

natalie

Okej, hoppas ni har det trevligt! =)

D A N I E L A ♥

- det lät roligt "Farmors kille" HAHAH;) lät som hon vore jätte ung där ;D

hanna

hahha, och jag fattar inte vrf hon måste stavas som bloggaren åxå, men njaja ;d

S.

Vad kul med bio.

moa

sv: va i stan och sen sooova ;)

dudå? :)

Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in om du vill inspireras av kläder - in mode.

LINDAVIOLA!

sv; okej, mysigt .).

Anonym

aa :( hände idag då? :)

Jessica

Skulle på en fest men får se hur det blir, själv då :)

F E L I C I A *

sv; jag ska bara va hemma själv? :)

Emma

hihijk jma:D

Julia

Tack :D

F E L I C I A *

sv; hihi ja :)

tack!

LINDAVIOLA!

sv; alexander kommer, sälv?

E M M A

betalade du för din bloggdesign:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: