by amanda

| Vardag

Hejj sötnosar. Det är underbart väder idag och det gör mig så glad ! :)
Idag efter skolan gick jag & Hanna hem till mig. Dunkade musik och åt nudlar. Sen hoppade jag in i duschen och när jag var klar klädde jag på mig och fixade lite. Sen var Hanna tvungen att gå. Så nu sitter jag här framför datorn. Vid halv 7 ska jag hem till farmor för hennes pojkvän fyller år. Mysigt, vi hörs om ett tag igen. Love ♥

du är guldvärd älskling ! 

josse .

sv; hihi okej. nej jag är sjuke :(

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Fanny

Svar: Okej :)

Emma

vårat internet har varit nere:(

Anonym

jo samma här :D

natalie

Jodå det var det :) Allt bra med dig idag?=)

LINDAVIOLA!

sv; Inget speciellt. Själv?

Andréa

Sv: Tackar :)

Fanny

Svar: Inget spec, själv? :)

Anonym

fin blogg du har sötan! :D föresten om du råkar va intresserad av kläder så säljer jag några oanvända, du kan ta en titt om du vill:)

http://elinaskoogh.blogg.se/kladertillsalu

Hanna

ja älskar dig !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: