by amanda

| Vardag

Hej sötnosar. Roligt att både muffe & emil bloggat idag va ? Haha, fast dom skrev inte så intressant (a) Eller vad tycker ni? Hur som helst så gick jag, filippa, erik, muffe och emil hem till muffe efter skolan. Vi satt lite framför datorn, chillade och tog det lugnt. Inte så mycket hände, men det är kul att vara med dom och bara göra ingenting. Vi gick ut och då drog jag & filippa till slussen och åt på tacobar. En stund senare kom även muffe & emil. Dom åt på donken och när vi var klara åkte vi djurgårdsfärjan och sen drog vi tillbaks till kärrtorp. Träffade annie och gick sen hem till muffe igen. Vi var där och gjorde samma som innan annie kom. Vid 8 drog vi ut och tjejorna drog hem. Jag, muffe & emil gick hem till mig. Dom tog massor med bilder och vi fixade facebook till muffe. Menmen, nu ska jag göra te och bara ta det lugnt. Vi hörs senare, pussar amanda ♥




Fanny

Svar: Inget spec, själv? :)

Sabina

sv/ Nej, i göteborg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: