by amanda

| Vardag

jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och när jag är färdig ska jag föna håret och sen gå och lägga mig. så jag hinner inte blogga mera ikväll, tyvärr. jag uppdaterar dåligt .. jag vet. men ska ändra på det ! hur som helst så ska jag och filippa hem till muffe efter skolan imorgon också, jag vet inte vad vi ska göra. men jag bloggar kanske när jag är där. men nu måste jag gå, duschen ropar på mig ! puss på rumpan :)

♫♪ Sandra T

så söt bild ^^ haha

Jessica

Samma här :) haft en bra dag?

Andréa

Sv: Idag har det varit skola och sen har jag planerat inför ett sminkjobb jag ska göra imorrn :) Själv då?

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej va kul:)

erika

jahaokej vad kul;D

LINDAVIOLA!

sv; härligt!

hejannw

skola ;D själv?

D A N I E L A ♥

- okej:)

jo det gick bra.

Cajsa

tack sötnos! :) ska göra mig klar för sängen nu... sov sött sötaste!

inget degat hemma och haft ont i huvudet själv:)?



han är så snygg :(

hanna

igår så var jag med mina bästa killkompisar och med paow. HAHA :D



gjorde du igår då?

moa

sv: härligt! :)

Sara

idag blir det skolan sj då? :P

marie

Du är tillagd på bloglovin!

sandra

okej :)

hur mår du idag då?

natalie

härligt! :) Jag hade hemmafest och bjöd hit några på middag :)

FlizanLizan

sv: tack, fast jag är forfarande sjuk :/

Aggeoa ♥

SV: Skolan hittils ;) sj?

Viktoria

Svar: Med mig är det bara bra,hur är det själv?

Lisa (:

har svarat på frågorna nu .. Läs min blogg så ser du dom ;)

Emma

okejokej, härligt!!

jo det är bara bra, själv?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: