by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte bloggat tidigare, men jag pluggade.
idag efter skolan drog jag, annie och hennes mamma in till stan för att köpa en ny mobil till annie. det gick snabbt och efter det åkte vi till kärrtorp och träffade muffe. vi gjorde ingenting speciellt, men efter en stund gick vi hem till muffe. emil kom också :) vi satt lite framför datorn, snackade och så. som ni läste i inlägget under var vi även ensamna hemma hos muffe en liten stund för de gick ner till centrum och handlade kebab.. menmen, vi var där till 6-7 tror jag. då blev jag hämtad av pappa, vi skjussade hem farfar och sen åkte vi och handlade. när vi kom hem åt vi middag och sen pluggade jag. men nu ska jag fortsätta svara på komentarer och dunka musik. vi hörs senare, pussar amanda <3

oj mitt öga .. :O
Fanny

Svar: Jag har varit på stan :) själv?

D A N I E L A ♥

- varit på praktiken sen övningskört och nu slappar jag själv:)?

Fanny

Svar: Okej :)

Sabina

sv/ Jaha okej :D vad brukar ni göra för skoj när ni är ute då?

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hih nej inte mkt sj då? :)

Sabina

sv/ Haha okej :D men det kan vara mysigt ibland!

Fanny

Inget :P ska snart sova :)

Alex

söt blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: