by amanda

| Vardag
det börjar bli dags för mig att röra mig mot badrummet för att tvätta bort smink och sen gå och lägga mig. är jätte trött, det känns i hela kroppen och ögonen "/ imorgon ska jag på studiestöd efter skolan och sen förmodligen gå hem för att bara ta det lugnt. det känns som en sån dag imorgon, men eftersom byggarbetarna här hemma springer omkring överallt så får jag se om jag orkar. dom gör det hemma hos mamma också så kan inte gå dit heller .. men vi får se vad som händer. jag bloggar så fort jag får tillgång till dator. här kommer lite fler bilder från valborg. se & njut, kisses :)







Fanny

Svar: aa, men så var det för mig ibland också!

Sabina

sv/ Jag fixar lite bilder :) dudå?

Viktoria

Svar: Jo det gör jag men har sett den online på datorn :P

Andréa

Sv: ja det var helt okej :)

Emma

va me kevin :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi så härligt att höra:D <3

Cajsa

jo min dag har varit helt okej. :) din?

Jessica

Hej, vad gör du? =)

sandra

okej, vad roligt:)

hittade du något i stan?

Anna

sv: ingen aning :) ja den är så fin !

F E L I C I A *

sv; den har vatt bra din då? :)

moa

sv: bara bra =)

o med dig? :)

Aggeoa ♥

SV: Ja, det är hon verkligen! :)

ronja

sv: tack så mycket :D

fina bilder!

linda

hejhej, nu har jag frågestund på min blogg ställ gärna en fråga! Kram

Natalie

Jodå jag hade en underbar valborg! =D själv då?=)

marie

lägga till varann på bloglovin?

matilda

sv jag mår kanoners :-D

S.

Vad fina bilder.

Matilda

Frågestund i bloggen! skulle vara jättesnällt om du frågade något, jag svarar på i stort sätt alla frågor,

http://ttildas.blogg.se/2010/may/lange-sen.html#comment

Tack på förhand ♥

emelie

Hej. förlåt för sent svar men har haft en bloggpuas kan man väl säga, men är nu tillbaka hoppas ja :) allt bra? kram

D A N I E L A ♥

- toppen , din då?:)

JOYCE

SNYGG SNYGG SNYGG HEADER

Emma

förlåt för mitt frånvarande på bloggen,

har du haft det bra utomlands?:)

okej, inge spec kompisar:)!

Fanny

svar: ja det hade jag faktiskt, självdå sötnos? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: