by amanda

| Vardag
det är något stoooort problem så jag kan inte svara på alla komentarer, vissa men inte alla så nu skiter jag i det helt ! jag orkar inte, har försökt som f*n och nu har jag tappat tålamodet -.- är det så för er också? hur som helst så stannade jag ute ett tag med ida, vi träffade filippa och annie så stog och pratade med dom en stund. efter ett tag gick vi till fattig, tog massor av bilder och sen hälsade vi på natou och emelie så var med dom lite också. även laura och (jag glömde namnet) kom förbi. vid 9 drog jag hem. menmen, vi hörs imorgon ! kisses
sandra

okej :)

jo det är på bättringsvägen i alla fall, känner mig inte lika dålig längre :)

Anna

sv: Hehe tackar :D allt bra idag ?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

tjao! :D



va tycker du om dagens outfit!?

e

okej, härligt!:) Jodå det är toppen!!

S.

Vad jobbigt att bloggen bråkar...

matildaa

HEJ, nu har jag min första riktiga tävling i bloggen och du har chansen att vinna 100 :- i presentkort hos My Own Design!! Läs mer på min blogg om hur du gör för att delta! Kram ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: