by amanda

| Vardag
Sprutan gick verkligen super bra, snabbt och smärtfritt. Varje gång jag ska ta spruta så blir jag helt svimfärdig men den här gången blev jag knappt nervös. Jag känner mig skit duktig (a) För er som känner mig vet hur svag jag är för sånt så det var faktiskt bra .. Efter sprutan drog vi till en pizzeria och åt sallad, mums ! Men nu ska jag alldeles strax dra ut för att möta Ida och hämta min kamera. Vi hörs när jag kommer hem :)

skumm bild på mig :O
Sabina

sv/ Haha sötnosar ni är

D A N I E L A ♥

- okej:)

Cajsa

Är hemma från Bjärnum nu! :) Allt bra?

Josse

typ 500 :)

Malin

Jaha okej :) Hur mår du idag då?

Jessica

Vad för spruta? :)

matilda

Gud så fin blogg du har :D

MyzaaN

haha tackar sweety ;D

när slutar d uskolan ?!:D

D O L L Y

ja, eller den e kanske gratis ? gick de bra o ta den då ?

Erika

sv; hihi :)

MATILDA

vad härligt . det är super med mig också :D

ronja

sv. tack :D

fin bild :)

S.

Jag avskyr att ta sprutor.

Anonym

hm, inte så mycket typ, skola och solat lite :)

dudå?



söt bild!

E.B ♥

sv; okej!

mitt är 670 :-P

D O L L Y

okii



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: