by amanda

| Vardag
Jag fick ett oväntat samtal av angelica som bad mig komma ut så jag drog ut. Vi satt i fattig parken, hon åt lite. Sen värmde vi oss i solariumet men efter en stund kom massor så vi gick till fyren istället. Gungade lite, lyssnade på musik och pratade men sen drog vi hem. Jag har precis kommit innanför dörren, ska göra te nu. Hörs sen !
Sabina

svar/ Haha hur kan jag inte minnas att jag frågat dig det!? Sjukt!

Lotta

Jaaa suverent !!

gjort idagd då ??

KRAM :---)

Fanny

svar; vad skönt och höra att det är super! här är det faktiskt kanon! :)

Emelie

Söt bild :)



Sv: tack så mycket ^^)

va härligt :)

Fanny

Svar: Jag var snarare tvärt om, jag kunde inte lägga undan den för att jag ville veta hur det gick! XD

Jennie

Sv:Tack! det är bar med mig också! vad gör du då??/Jennie<3

ronja

sv: tack :D

Andréa

Sv: Tack :) Har lagt till dig på Bloglovin nu, så säg till när du har lagt till mig med!

Ida

Svar; Haha okej :)

Fin bild i alla fall

LINDAVIOLA!

sv; det är bra, sälv då :)?

S.

Vilka snygga skor.

Lotta

pligget stan lunch träning :)

låter kul ...

mk'

Snygga sandaler ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: