by amanda

| Vardag
Hello sötnos !
Idag efter skolan drog jag och träffade Ida. Vi gick till fyren och satt i solen och gungade. Pratade en hel del, gick runt lite och efter en stund träffade vi Filippa & Elin. Elin drog hem så vi 3 var en liten stund. Vid 16 tror jag började jag gå hemåt och kom hem för en stund sen. Vid halv 6 kommer pappa hit och hämtar mig, syster och mamma för att sen åka till sjöstad och ta fästing sprutan. Jag är jätte rädd för sprutor och allt som har med sjukhus att göra men vi får hoppas på att det går bra. Hörs när jag kommer hem sen. Pussar amanda <3
MyzaaN

härligt att höra :d

e

Hur mår du idag då:)?

D O L L Y

va händer idag då

sandra

ja tyckte det var onödigt att vara kvar då jag ändå hade visat mig svag.. men men :) allt bra idag?

Josse

jadå,sj? :D

evabergsten

fin blogg :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: