by amanda

| Vardag

Nu har jag duschat, pluggat lite och håller på att ta emot en film av en tjej.
Det tar otroligt lång tid men filmen går inte att ladda ner.
Jag kommer inte att blogga mer idag, så vi hörs imorgon då jag ska vara med Ida.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag ! Pussar amanda ♥

alaa,

va me mamma själv :D

hejannw

på vad

Jessica

Ska det :)

ska inte du

Fanny

Svar: okej, inget :P ska snart sova!

alaa,

hihi härligt :D

hejannw

du skrev har du bilder :)

O L I V I A

niice:D

A L E X A N D R A '

frågestund på bloggen nu för dom som vill fråga något! ställ din fråga, nu har du chansen!

Jessica

Haha ojoj jag är dum! förlåt!

alaa,

16 :D

O L I V I A

närfår du sommarlov?:D

hejannw

haha jahaja ;D

nej

Jessica

:D _D

hejannw

ja, för dig :D

Jessica

Skolan och sen vet jag inte, själv? :)

hejannw

haha, sant ;)

O L I V I A

fett tidigt :o

den 15onde :(

aww

taack sötis!

» FOTORUM

sv. haha ja :)

e

okej, vad kul!:)

alaa,

fin bild :)

milia ♥

gullig bild ;)

milia ♥

gullig bild ;)

Caroline

Haha det måste vara lamt att plugga nu, själv har man redan slutat skolan och jag kan inte riktigt fatta det ännu.



Hur är det då?:)

susy

min fredag var SKITBRA, hela min helg var toppen. din då?

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

tjabba! kolla in bilderna från RAW på bloggen!

Lisa

ska snart på skolan för vi har sovmorgon:D

Emelie

SV: ojj har ingen aning om hur höga dom var :D

nathalie o ebba

okej ;D<3

Madde

Låters om en trevlig söndag :D Igår var jag hos mamma och åt och fikade och sen på kvällen kollat jag och killen på filmen 2012. har du sett den? kram

D O L L Y

tack så mkt

SAANDRA

jiode är bara bra:) tack!:) sks du göra idag då?

Anonym

jodå :)

sandra

han sa ingenting utan han spelade en låt som vi lyssnade på jätte mycket när vi var tillsammans och då brast det för mig.

E.B ♥

sv; tack! :-)



hur mår du idag? ♥

ronja

fin bild :)

isa

Frågestund på min blogg (:

skulle vara sjukt guölligt om du skriver en fråga.

Ha det bra :*



gud vilken snygg blogg förästen har du gjort desigen sj?<3

daaniela

- skolan och plugg bara:)Själv?

Josse

okej,vad bra :D

V e v v e A n d e r s s o n ♥

allt bra annars? =D

ciiz

lungt

Malin

Söt blogg design! Gjort den själv? :)

Fanny

Svar: okej! :D

Erika

sv; idag händer inte så mycket. ska öva lite på prov och så. själv? =)

TJÄNA PENGAR SNABBT OCH ENKELT!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=10930



Fanny

Svar: Tack! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: