by amanda

| Vardag
Jag har precis kollat klart på filmen. Den är super duper bra ! Ska ladda ner någon mer och sen hoppa in i duschen, skönt. Jag bloggar efter, puss på rumpan
Jessica

Samma här :)

E M A

okej :D

Anonym

hihi :)

Gabriella

ne inte mycket :) sj?

Fanny

Svar: åå, tack så mycket! :D

E M A

skola haha :d dudå

E M A

okej :D

nathalie o ebba

okejj :P

a & s

sv: händer ikväll ? :)

E M A

hihihihi :D hur mår du

sandra

hm jo.. åkte till mitt ex istället :P

milia ♥

handlar filmen om :)?

Fanny

Svar: haha, tack! :D

Fanny

Svar: Vad gör du då? :)

sandra

vi lyssnade på musik och pratade lite..

jag börja självklart gråta för att jag saknar honom så mycket och då tyckte jag det var bäst att åka hem..

E M A

okej :D jorå det är bra:d

Anonym

vet inte riktigt, själv? :)

milia ♥

ok :D ska läsa sen då ska in io duscha nu :)

a & s

sv: vad gillar du för filmer ? =)

FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

» FOTORUM

sv. okejokej :)

ganska likt :)

D O L L Y

=)

ronja

najs bild (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: