by amanda

| Vardag
Jag vaknade för en timme sen kanske.
Har fixat mig lite, bara smink och hår kvar.
Efter det ska jag åka till mormor och fika.
Jag bloggar när jag kommer hem. Kisses
karolina

sv.

ok :D

allt bra?

milia ♥

ja samma :D

a & s

sv: kommer från SKOPUNKTEN o kostar 299:-

dem är nya så dem finns fortf i affären =)

Gabriella

tack :)

» FOTORUM

sv. hihi ja samma :)

händer till veckan?

Fanny

Svar: Mysigt, kom själv nys hem från mammas farmor där vi var och fikade :)

J U L I A ♥

Ha det kul hos mormor (:

Natalie

Sv: Det är alltid trevligt att umgås med kompisar :) Själv så var jag ute på lite festande ^^ Hoppas du har haft en jätte bra helg i alla fall!

J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Ställ gärna en fråga i min blogg.

Kan vara allt mellan personligt till min kamera:)

Kramar

V e v v e A n d e r s s o n ♥

Hoppas du får det trevlig hos mormor:)

S.

Vad mysigt med fika.

ronja

sv: tack :)

Anonym

jodå :)

Jessica

Japp :) vad gör du?

a & s

sv: ska strax sätta mig framför tv'n =)

Patrickvilma

Excellent site.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: