by amanda

| Vardag
När du tar vid mig blir det brinnande spår i min hud.
Jessica

Ja :)

Varför börjar alla dina rubriker med '' By Amanda''? :)

Erika

sv; okej va bra :)

A L E X A N D R A '

spelat klassfotboll :)

karolina

sv.

ba bra

ebba

vilken fin header du har :). har du gjort den själv?

e

Läxa och träning. Själv då?:)

D A N I E L A ♥

- så lite så :D

Madde

jodå det var väl helt okej. vad har du gjort idag? kram

Anonym

tack desamma :)

Fanny

Svar: ja! :D



Jag skulle verkligen bli jätte glad om du ville rösta på mig här, har chansen att bli veckans blogg. http://aalexandrat.se/2010/may/dom-som-har-gatt-vidare-i-veckan-blogg-ar.html



PS. jag är nr. 9! :)

Jessica

Jaha okej haha :) Det är ju fint såklart men undrade bara :P

MyzaaN

tackar för ditt svar gumman :D

V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; Tack, kul att du gillar den! =D

Jessica

:) Vad gör du nu då?

ttildamickelsson

Sv; okej!:)



hahahah, en spindel ;D

ttildamickelsson -

Sv; du menar, uscha... ;)

ttildamickelsson - ♥

Sv; du skrev: usch, vad äckligt :p

jag svarade: du menar, uscha... ;)



fattaru? ;D

ttildamickelsson -♥

Sv; haha... va? xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: