by amanda

| Vardag


Jag kommer aldrig glömma den här låten.
När jag hör den tänker jag på dig.
Den får mig känna ett värme som sprider sig i hela kroppen.
Du&jag-låten-mallorca.
Jag älskar dig Storasyster.

annika

Sv; Aw Tack :)

Agnes

Sovit och slappat framför datorn :)

Vad har du gjort?

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

ronja

sv: tack :)

fin bild!

Madde

Hej! Hur har din lördagskväll varit? kram

a & s

aw.. söt bild!

E M A

okejk :D inte mkt alls.düdååå

Anonym

nice :D

D A N I E L A ♥

- jag överraskade en vän med några andra vänner, för hon fyllde år förra helgen, gick ut och åt och sedan badade vi jacuzzi hela kvällen hos min vän:) själv?

LINDAVIOLA!

sv; kollade esc bara :).

S.

Vilken go låt :)

Josse

bara bra,din? :)

Nelia

det står här, asså bara du kan se den ;)

Erika

sv; min fredag var toppen :D

din då? (:

E.B ♥

sv; okej!

jag ska spela match & sedan plugggggaaaaaaa -.-'

J E N N I C A

snygg header!

sandra

tackar :)

vad händer idag då?

R e b e c c a

Nu kan du läsa alla svar från min frågestund :) <3

hejannw

bara bra :) själv?

Fanny

Svar: Plugga ;D själv?

SAANDRA

Härligt:!!:) hur är det med dig idag?

Gabriella

ha en fin helg :)

josse

sv: jag ska ha dans uppvisning :) <3

D O L L Y

japp jag har 2 barn...

milia ♥

haft en bra helg :)?

e

sv: jahaokej;D

lisa

jadå:D

a & s

sv: blir nog o stanna hemma idag. sjdå ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: