by amanda

| Vardag
Det var en underbar fredag igår !
Jag och angelica mötte cornelia i hammarbyhöjden någon gång och sen åkte vi vidare till skärmarbrink. Tog tunnelbanan till blåsut och där träffade vi filippa, linn och olivia. Vi åkte in till stan och åt på donken. Efter det åkte vi till kärrtorp, gick till solariumet och bytte om + sminkade oss lite. Sen gick vi till ett ställe där muffe, leo, emil och micke var. Men dom var otrevliga så vi drog därifrån efter ett tag. Vi gick till ett annat ställe där vi satte oss ner, lyssnade på musik, körde "jag har aldrig" och en massa annat. Vid 10-halv 11 drog vi hem till Cornelia. Tog massa bilder, åt godis, läsk och chips. Lyssnade på musik, pratade och körde en annan lek. På den leken skulle man skriva massa frågor på lappar och sen blanda ihop dom. Så skulle man ta upp varsin lapp och svara på frågan som står på. Hahah, skit kul ! Vi somnade vid 2-halv 3 tror jag och vaknade vid 9. Låg kvar i sängen, busringde och snackade med heta linjen. Mohahah, annie lekte kille :) Chillade galet resten av morgonen och vid halv 2 drog jag hem. Duschade, klädde på mig, åt lunch och nu sitter jag här framför datorn. Ska snart fixa resten och sen dra mig ut för att träffa annie och hanna. Jag är inte helt hundra på vad vi ska göra, men det märker jag senare. Jag ska i allafall sova hemma hos hanna idag, så jag bloggar när jag får tid. Pussar amanda <3

det togs 60 bilder, men jag bjuder endast på de här. tyvärr ;)





filippa tråkmåns ville inte synas -.-


Emma

Sv: tack :)

Så bra! Jo, det är bara bra med mig :)

OLIIIVEEN

min fredag va kul men kall haha ;p

själv? :D



skulle du kunna rösta på mig här? jag är nummer3 :)



http://umeflikkaa.blogg.se/2010/may/when-you-worry-you-make-it-double-veckans-b.html

Nelia

hej du vann en rosa bloggdesign av mig, kommentera min blogg om du inte vill ha den, annars så addar du mig på msn och så snackar vi :)

ronja

sv: ja visst är det fint :)

fina bilder (;

Dolly

jag ska va me mina barn :)

E M A

bra:Ddin då

milia ♥

ja den var bra :D

din fredag verkat med vara bra

Fanny

Svar: Okej! :D (Y)

S.

Låter som en härlig dag.

Jessica

Ska hoppa in i duschen nu och sen dra mot min bror.

Inte mycket mer :)

emelie

okeej, nej inge spec :D

Anonym

uuhh pusskalaass

LINDAVIOLA!

sv; okej :).

sandra

förkyld :( så det går nog över snart förhoppningsvis. Det är hostan som är mest irriterande

a & s

sv: film tror jag. sjdå ? :D

E.B ♥

sv; yes!



gjort idag? ♥

nathalie o ebba

haha, ni såg ut att ha det sköjj!

Agnes

Ok, vad bra :D

D A N I E L A ♥

- min ffredag var toppen, din då?:)

Anonym

sv: jag har dansat hela dagen ! :)



hur mår du diag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: