by amanda

| Vardag

Hejhej :) Jag är äntligen hemma hos pappa, har inte varit här på 3 veckor. Hur som helst så har dagen varit super bra. Efter skolan gick jag och träffade Natou. Vi åkte till farsta och jag köpte min skolavslutningstunika. Haha, men den får ni inte se ännu ! Och så köpte jag & Natou varsin munk. Efter det åkte vi in till centralen, och köpte en likadan tunika till Natou. Den fanns nämnligen inte i rätt storlek i farsta. Vi köpte tröjan, och kollade lite på H&M och sen åkte vi hem. Jag blev hämtade i centrum av pappa och vi åkte direkt till mamma för att hämta min dator + lite mer. När vi kom hem hjälpte jag pappa med maten och sen packade jag upp min väska från teneriffa eftersom jag ännu inte hunnit göra det. Menmen, ska snart packa upp lite mer och sen göra läxa. Så vi hörs senare. Pussar amanda ♥

Natou sötnos !

sandra

min dag har varit helt okej, varit med en kompis och jobbat. Själv då?

jos

myste med kompisarna, grillade :)

Sabina

sv/ haha bra, man blir ju lite nyfiken nu när du beskriver hur det ska bli när allting är klart.. ;) åh, tack! nya höhö

moa

sv: åh tack så mycket! :D

Sabina

sv/ Haha frågade jag dig vad du skulle göra idag eller va? :o

Emelie

Hehe söt bild :)



Sv: tack dagen har varit helt ok, hur har din dag varit? :D

Fanny

Svar: Den har varit bra! Själv? :)

beatrice

Sv: Jag har lagt till dig nu, lägg till mig också! :)



Ja, visst är han söt!

matilda

sv hihi tack :-)

mår du bra? ♥

matilda

sv jag följer dig också, självklart :-)

F E L I C I A *

sv; tack så mycket :)

det är topppen :)

sanne-madeleine

söt blogg du har :) allt bra med dig?

Emma - TÄVLING VINN EN BLOGGDESIGN

tjo :D de e nice uddå

Jennie

Hejhej fiin blogg!!allt bra??/Jennie<3

Katja

sv: härligt att höra :)

va med kompisar,själv ?:)

haha vet inte, skrev fel tror ja

Anonym

jättesöt blogg ;)

Ida

Hejsan jag undrar bara varför du döper (nästan) alla dina rubriker till by amanda :)

jluia

Söt blogg. :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

min dag har varit bra:) din då <3

Carolina [fotograf]

Tack söt ♥ Lägg gärna till den på bloglovin, kommer många tävlingar och sånt nu :)

Viktoria

Svar: Nej den har inte haft premiär i Sverige ännu.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: