vilken är eran favorit ?

| Vardag

jag har slängt ihop några outfit's och vill nu veta vilken som är eran favorit.
rösta på den du tycker är snyggast :)
D A N I E L A ♥

- okej vad kul :)

Sagha

Hah tack:)

filippa

outfit 1 & 2 älskling ! <3

F A S H I O N B Y E M A

2an :D älskar spets ;)

F A S H I O N B Y E M A

huuuur smyggt som helst :D

D A N I E L A ♥

- det var riktigt gott ockspå :D

nr 2 helt klart

M I M M I

sv: vet inte har bara smsat med han så vi får väl se;)<3

rosalieerosalie

nr 1 och 2 var fina :D

F A S H I O N B Y E M A

Njaaa ;)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

D A N I E L A ♥

- inga problemn :D

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :D

Cassandra Olsson

2an :)

F A S H I O N B Y E M A

hahaha aooo

Cassandra

hehe ingen orsak:)

Cassandra

jajjemän här är allt toppen:) självdå?:D

F A S H I O N B Y E M A

KLART½!!!!!

Haedil *HUMOR BLOGG*

2 :D

Cassandra

härligt:D

D A N I E L A ♥

- nej. ska nog se en annan film som kommer på 3;an:) ska du?

D A N I E L A ♥

- nej. ska nog se en annan film som kommer på 3;an:) ska du?

Linnea

ANDRA! :)



sv; idag har jag choppat lite inredningssaker. :) dudå?

Sagha

Okej nummer 3

Linda

nr 1 :) <3

Ida

Nr 2, utan tvekan :D vilken gillar du mest? :)

linnea

nr 1 :D <3

Anonym

1 3 4

issa

outfit - 1

du har en jätte fin stil amanda ! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: