svar på tal

| Svar på tal
Sanna om by amanda:
haha jag glömde ju min kamera där uppe när vi tog bildena :P hur mår du? vi får ses nån dag. puss
svar: eftersom du inte skrev någon blogg-adress så svarar jag här.
haha, ja jag kommer ihåg att du glömde den, men du gick väl tillbaka och hämtade den ? :p jag mår bara bra, hur mår du ? ja, det måste vi göra ! puss
linnea

sv; okej =)

Nadja

Låter skönt. =) Här har man knappt kunna vara ute idag för det har regnat hela tiden. =)

haha ja vi får väl se hur det blir ;)

Elli

Ciao!!



Har designat en egen bikini, skulle vara guld värt om du ville klicka in och rösta på den :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ilt8QX41YyocyjdfO6lLTs4t#bikiniGallery



Kram

FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e finfitn ;)

LINDAVIOLA!

sv; Tränat småtjejerna, kollat lillebrors träning och hämtat mormor och morfar. SJälv?

Anna

sv: Inte så mycket :) nu pluggar jag och ska snart sova ! Du då ?

JAGHETERINTESUNE

Just nu har jag en frågestund i min blogg! :) Skulle vara jättekul om du ville skicka in några frågor.

Nadja

ja men jag hoppas på fint väder imorgon så man kan städa bilen och sen tvätta den. =) Vad ska du göra imorgon? =) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: