svar på frågorna del 3.

| frågestund
Postat av: eveline
varför började du blogga? har du ngn pojkvän? :)
svar: för min syster gjorde det.
nej det har jag inte.

Postat av: Ida
Hur många läsare har du?
Varför började du blogga?
Tjänar du pengar på bloggen?
svar: mellan 90-130 unika.
för min syster gjorde det.
nej det gör jag inte, jag bloggar för att jag tycker det är kul :)

Postat av: Carolina [fotograf]
Vad är det mest pinsamma du någonsin råkat ut för?
svar: förra året så var jag matilda och angelica hemma hos matilda. vi stog i matildas kök med fönstret öppet och lyssnade på amy diamond på högsta volym. matilda stog i fönstret och dansade, annie på en stol och jag på köksbänken. när vi plötsligt hör en massa skratt utanför fönstret. när vi tittar ut så står hur många som helst "bagisbarn" och glor på oss. alla som vet vilka bagisbarnen är förstår nog hur pinsamt det var för oss (a)

Postat av: Tova
Saknar du mej (A) ?<3
svar: ja otroligt, det är nästan 1 år sen vi träffades "/ <3

Postat av: Anonym
hur många har du strulat med?
svar: privat

Postat av: KLARA ANDERSSON
Går du i någon sprot? :)
svar: nej, tyvärr.

Postat av: Linda
Tror du på att jorden kommer gå under 2012? om du tror/trodde på det? isåfall, vad skulle du vilja hinna göra dem 2 åren du har kvar att leva?"
Ps: saknar dig ! Underbara Amanda <3
svar: haha nej det tror jag inte på.
saknar dig också gumman, du är underbar
!

Postat av: Anonym
Är det sant att du sugit av Svante på er klassresa ? har hört det från många .. finfin blogg ;)
Svar: tack så mycket. nej det är verkligen inte sant, vem har du hört det av ? jag skulle vara tacksam om du svarade.

Postat av: matilda
vad är det värsta som någonsin kan hända dig tror du? älskar dig syster <3
svar: att jag förlorar någon vän eller familjemedlem. älskar dig syster
EMSY

SUPA

SUPSUAP

Hanna

okej :)

Only barbie

vsg:) allt bra med dig då?:)

matilda

sv:okej roligt =)

Har ni också snö väder hos er eller ja slask?

D A N I E L A ♥

- okej vad skoj :)

OLIIIVEEN

okej kul :D

Jennie

Hej :)

fin blogg du har ! <3

allt bra med dig idag ?

v e v v e

sv; tack för din röst :D



kika in på min blogg för att se vem som vann :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: