svar på frågorna del 2.

| frågestund
Postat av: Sara
Ditt pinsammaste mine?
svar: haha, den frågan var enkel ! förra året så var jag matilda och angelica hemma hos matilda. vi stog i matildas kök med fönstret öppet och lyssnade på amy diamond på högsta volym. matilda stog i fönstret och dansade, annie på en stol och jag på köksbänken. när vi plötsligt hör en massa skratt utanför fönstret. när vi tittar ut så står hur många som helst "bagisbarn" och glor på oss. alla som vet vilka bagisbarnen är förstår nog hur pinsamt det var för oss (a)

Postat av: Pam :)
vad brukar du göra på fritiden?
favoritmaten?
vad vill du jobba med?
svar: på fritiden är jag med mina vänner.
jag har ingen favoritmat men tycker mycket är gott.
jag vill bli advokat, men det är så lång utbildning så vi får se..

Postat av: ida
drömyrke?
vill du ha barn? om ja, hur många?
den bästa personen i ditt liv?
svar: advokat. jag tror jag vill ha barn, i såfall 1 eller 2.
jag har ingen som är bäst, men en del betyder mer än andra.


Postat av: v e v v e
dina intressen? :D
vad gillar du hos killar? :D
svar: intressen, jag vet inte..
det finns mycket jag gillar och mycket inte. men killar ska vara känslosamma och inte bara tänka på utseendet som tyvärr många gör :)

Postat av: MALIN
1. vart får du din inspiration ifrån?
2. ålder?
3. varför började du blogga?
svar: mig själv och mina vänner.
jag fyller 14, så är 96a.
för min syster gjorde det.

Postat av: anton
är du oskuld?
har du kysst nån:)?
har du cammat nån gång;)? (busigt asså HiHi);)
vad äre busigaste du gjort nånsin;)?
kmr du på nästa club glamour?;)
svar: ja jag är oskuld.
ja det har jag.
nej absolut inte cammat.
busigaste ? jag vet inte.
jag tror inte jag ska på nästa club glamour, det var inte speciellt bra förra gången jag var där. vi med vip fick inte alls några fördelar. jo 1, vi fick gratis dricka. dessutom stog vi i kö i 2 timmar -.-

Postat av: alexandra
var bor du?:)
svar: i södra stockholm.

Postat av: M a t i l d a W i t t i n g !
Vad brukar du göra på din fritid? :))
svar: kompisar =D

Postat av: MyzaaN - Princess Pink
favori bloggar?
dröm yrke
svar: filippa, angelica, matilda, ellen & sofia.
advokat.

Postat av: matilda
Pojkvän?
Gör du när du har tråkigt?
Hobby?
Gillar du Dag-Otto? :P
svar: pojkvän, nej.
kollar på film.
ingen speciell.
haha, lite kanske :)

Postat av: Rita ♥
1. Hur nöjd är du med din blogg på en skala 1-10?
2. Går du på nån aktivitet, isf vad?
3. Vilka länder har du varit i och vilka vill du helst åka till
svar: haha, 9 tror jag :)
nej, men jag vill gå på dans.
jag har varit i spanien, bulgarien, malta och grannländerna. och jag vill åka till thailand och grekland.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: