outfit

| Outfits


idag har jag på mig;
leggings från h&m.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.

Julia

nej, fått lite hjälp :D

Apelsinchokladd

Hej, fin blogg du har, headern var snygg. :P

Jasmine

sv:

superbra!

jag började faktiskt gråta på slutet, haha!

www.pearshake.blogg.se

varit hemma, kollat på film :) själv?

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

TÄVLINGEN PÅ MIN BLOGG ÄR IGÅNG NU! VAR MED & TÄVLA! COOLA PRYLAR DELAS UT VÄRDA FLERA HUNDRA KRONOR!! =) LYCKA TILL !

liinnéaboström

Jadå :)

veronica

sv: Tack så mycket :)

Jasmine

sv:

han tog ju självmord, haha . fatta du inte de? xD

Julia

nej, väldigt sjuk :( sjdå?

OLIIIVEEN

sv; okej :)

jag lyssnar på musik typ :P

Jasmine

sv:

för att se ?

han hoppade ju från en stor byggnad :p

liinnéaboström

Svarar på komentarer och dunkar musik ;)

Dudå?

Jasmine

sv:

what?

måste missat det på något underligt sätt. hahaha

Julia

skönt att du mår bra :D

OLIIIVEEN

sv; yes :D

Jasmine

sv:

när alla kollade upp så stod han på taket.

www.pearshake.blogg.se

bruce den allsmäktige :D

Julia

feber och hosta :(/

liinnéa boström

Okej mysigt ;D

Jasmine

SV:

man fattar ju det?

+

har jag läst manuset.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: