outfit

| Outfits

jeansleggings från h&m.
rosa baslinne från bikbok.
svart linne från jc.
peak tröja.

glömde dra ner byxorna på bilden efter att de åkt upp,
så de ser lite korta ut (a) haha !
hejannw

Hahaha nej :D

D A N I E L A ♥

- inte mkt,själv?:)

D A N I E L A ♥

- inte mkt,själv? :)

hejannw

haha därför ;)

LINDAVIOLA!

sv; Skola, träffat Alexander och tränat gympatjejerna. Själv =)?

hejannw

yep :D

M I M M I

sv: haha(a)

jättesöt outfit!

hejannw

är ledig, fast har utvecklingssamtal och ska träffa han igen;)

D A N I E L A ♥

- okej skoj:)

E M A

okej mys

hejannw

ja ;)

ida

va skön tröjan såg ut :)

ida

Fint och rosa :D

Sagha

fint:)

my elfstrand

fin outfit honey! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: