grattis bästavän

| Vardag
Idag fyller Leonard bästavän år,
hoppas du får en super bra dag.
din fjortis, jag älskar dig :)
D A N I E L A ♥

- inga speciella än,själv?:)

Daniel

:o

Elin ahl

sv; Jag ska träffa en kompis själv då?

kramar

sava

grattis till honom !



vad ska du göra ikväll då?

Carolina [fotograf]

Grattis till honom :)

E M MA

okej kul :d

Pam :)

sv: tack, det tycker jag med! ;D



tack för att du svarade!.

Emma

Frågestund på bloggen,

Ställ gärna en fråga:*



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: