grattis älskling

| Vardag

Elin, älskling, bästavän, solstråle, glädjespridare
Idag är det din stora dag, du fyller fjortis !
Jag hoppas du får en fantastisk födelsedag.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, G R A T T I S

Anonym

Jag svarar på kommentarer! Dudå? :)

Vilka fina bilder, saknar våren/sommare så mycket! :)

sooffs

det borde du ;p

allt bra med dig då :)?

Anonym

Okej!

Ja , alla är ju trötta hela tiden på vintern -.-

Jag vill ha sommar nu! :) <3

Varsågod.

sooffs

härligt :) jo det ät toppen här!

Anonym

Hihi! :) <33

sofije

Fin blogg, allt bra? kram

matildac

nej =D

awwiee

okioki så bra

mk

tack,så vad gör du då ? :)

Ellinor

Ellinor

grattis! fina bilder btw :)

E M M A

inte mkt :D själv?:D

Joel

Du får hälsa fjortis grattis :)



Svar: själv ska man träffa vänner och shoppa lite imorgon ;) <3

Daniel

Ingen aning sj :) ?

matilda

matilda

ledsen för kommentaren ovan xd



SV; jaha okej jag förstår ;)

junitjej

Ha en trevlig helg!

Linda - ndaiL

Gomorron!



Hoppas duf år en fin lördag D:

Johanna

Sv: Vad ska du göra idag då? :D

matilda

Grattis till henne :D

Therése

vilka härliga bilder :)

J

Fina bilder, fårmej att sakna sommarn.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: