du är speciell

| Vardag

förlåt för allt som hände, saknaden är enorm !
jag behöver dig, jag orkar inte leva utan dig.
jag har gjort det allt för många gånger, det är
inget riktigt liv utan dig. det är så .. tomt.
jag älskar dig, bästavän ! du betyder otroligt ♥





Naat

Sööta ni är :)<33

E M M A

hahaha ja:D

bex

kollar på ghost wisperer :):)

Pam :)

sv: okej vad lyssnar du på då? ;d

Malin

sv: okej, tack :)

LINDAVIOLA!

sv; Pojkvän, klippning, skola, bamsegympa. Själv =)?

Kassandra S

kolla in min blogg! :D

www.kassandras.blogg.se

idacenterlid

baby! förlåt sj. ääääälskar dig bästis

Pam :)

sv: okej jennifer är ass bra! ;D

Kassandra S

sv: tack för ditt svar!

åh tack så jätte mycket:D

E M M A

inte mkt :D sj?:D

bex

yyyes :D:D <3

E M M A

bahba okej :D

Anonym

sv: hehe :D<3<3

E M M A

huhihihi

A m a n d a

Hejsan, kikade in och tänkte fråga dig om du vill lägga till mig på bloglovin?, jag har nämnligen planerat att efter 100 prenumeranter så kommmer det dyka upp en dag full av överraskningar! Så snälla hjälp mig att uppfylla min "dröm" om att få 100 prenumernater ;)

Tack i förhand Kram Amanda

sandra

pluggat i 4 timmar, vad gör du?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: