dagens outfit

| Outfits

såhär ser jag ut just nu, men ska snart byta kläder tror jag.
jag har ingen lust att ha det här på mig idag :)
men i allafall så har jag på mig
jeansleggings från bikbok.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.
D A N I E L A ♥

- det är lungt;)

Hanna

träning :) själv?

Matilda- QWENTUS

Ska snart ta en dusch, själv? :D

Pam :)

sv: hehe vsg! :D



vad händer ikväll då?=

E M S Y

ihihi tack :d

matilda

nja rätt så...fast det frös i natt så vi har mest is och snö nu...

hänt något skojigt idag? =)

Lukia

Hur mår Amanda? =)

matildac

tackar=D

D A N I E L A ♥

- inte mycket,själv?:)

Hanna

mysigt :)

matilda

okej...nä inte här heller..men hoppas att det kommer göra det :D

Händer ikväll? =)

Matilda- QWENTUS

Okej :) snygg kofta!

Hanna

träning sen DH , sj? :)

E M S Y

hihhiih:D

matildac

jag her sett the propolsal iaf =D

Emma

inget speciellt:), varit i skolan osv.

Dusj<3

ida

ja :)

Pam :)

sv: jag ska såklart se på tv! ;d

D A N I E L A ♥

- okej:)

Linda - ndaiL

Vad gör du idag? :)

Elvira Eriksson

Snygg tröja:)

fotonich - smyckedesigner

Fin blogg :)



Vi fyller 1 år som smyckedesigner på CaLi Smyckedesign och har massa härliga priser, massor av olika handsmycken och annat smått och gott (:

Anonym

snygg outfit!

Martina

snygg & lätt outfit!

LINDAVIOLA!

sv; jag har varit i skolan, själv då`?

OLIIIVEEN

okej kul :D

vin outfit (Y) ;]

Anna

sv: tack :) haha

Madde

Ska du se säsongspremiären av Desperate Housewifes ikväll? kram

Nadja

Vad skönt. =) Gjort idag? =)

awwiee

har också sån tröja :)

varit hos läkaren o sen tagit det lugnt sjdå?

Katrin

joda! Allt bra idag då? :)

Snygg outfit, kram<3

MyzaaN - Princess Pink

jaha :D okej vem ska ha den ?:)

gjorde egna headers till min gamla blogg men inte riktigt så gryma som den här (A) kram

natta

tack för din röst :)

JAGHETERINTESUNE ツ

Nu har jag börjat bloggat igen! :) Skulle vara jättekul om du ville kolla in den! :D

eemmapeemma

HAHAH OFTA VI HADE LIKADNA KLÄDER IDAG?

sooffs

snyggt!

eemmapeemma

hahah, jo ! helt galet



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: