dagens outfit

| Outfits

leggings från h&m.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.
Anonym

sv; har varit yr, mått illa och haft ont i huvudet.

Pam :)

sv: varit på skolan och sen bara slappat hemma, sjdåä?

Anna

sv: Jadå :) Jag har gjort det nu :D

CAROLINE ♥

- Okej, tack ändå för hjälpen :)

Allt bra?

Robina

ja det har jag! :) du själv?

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi inte mkt bara varit lite på stan.. nidå?



ååh fina converse :D

emilia

söt blogg! följa varann genom bloglovin?! :D

Ciiz

jag med :D

nej ja vaknade precis har inte hunnit göra ngt haha .

matilda

Sv Det är bra här också :D påååsk snart ^^

OLIVIA THE BEST !

sv; vad ska du göra på lovet då? =)

FlizanLizan

sv: Javisst är den :P

Nadja

Vad skönt. =) Vad ska du göra på lovet? =)

simone

Godmorgon amanda! Vaknat på rätt sida ? :) Ska snart till frissan (äntligen!) det piggar upp :)

linnea

sv: typ skola, sj? =)

E M A

jaa!!!:D

Lexie

fin outfit :D

Lorissa

Vilken riktig mysoutfit, många av oss tycks ha det idag :D

Cicci ♥

Haha ♥ svarar på komentarer jag med :)

Johanna The Dreamer

(sv) I går kväll var det mys mad mamma & syster, du?

teresia ! :)

hihi ,

så bra att allt är super ,

de är samma här :)

vad har du gjort idag då ?

Cassandra Olsson

haha okej jag har ingen aning om vart det ligger:p

Linnea

Gillar dina skor! :)



allt bra med dig idag?

Victoria

SV: Aaa, jag vet.

Men vi har MASSOR, jag svär typ 3 om dagen och MINST ett prov i veckan. :O



PUSS&KRAM

XOXOXO

FlizanLizan

sv: joda de e finfint med mig sj? :)

Linda - ndaiL

gillar skorna!

okej nicenice ;)

Emma

tack:d

inte mkt , dusj:)?

aww

haft en bra dag ? :D

Adam

Jo det är kanon, hur är det själv? :D

Sagha

snyggt!:D

liza

snygg blogg :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: