dagens outfit

| Outfits

leggings m. guldkedja från h&m.
linne från baslinne.
kofta från ginatricot.
Jasmine

SV: japp bara bra sjdå :D?

f

okej ;]

Linda

jaa:) din blogg e bra:Dlag till dig nu

Robina

Nu har du chansen att vinna ett armband hos mig. Kika in på bloggen och anmäl dig nu ;)

f

inget speciellt är skit trött så ska bara slappa haha, själv? :)

Linda

va bra:D

Jag har med lagt till dig:Dska kolla igenom hela din blogg sen:D

Ida

Svar; Ska till gymmet nu hade jag tänkt :) själv då? :)

Robina

Okej :) trist att du inte är intresserad!

Själv tycker jag att 1:an är snyggast!

f

skönt :]

elin

Hej! kika gärna in min blogg då jag flyttar utomlands snart så har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr.

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: det är bra sj då?:) fin outfit:D

maja

hahajaa :)

tack;p

Ida

Svar; Ja det är ju sant :D

Cassandra Olsson

okej vad kul :D

maja

musik:D sj?

Malin

Jag gillar dina leggings!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: