dagens outfit

| Outfits

bilderna är lite konstiga men jag orkar inte ta nya, men såhär ser jag ut idag :)
leggings från ginatricot.
linne från bikbok.
tröja från vero moda.
clara

njae, det märker vi:)

Lukia

Gillar din tröja.

natta

hej där hur är det idag?

patricia (tävling pågår)

sv: haha ohja :D

Ellen.

ja, dom har jätte fina skor där just nu!

Tack :) <3

clara

ja! du med:) det blir alltid bra på ngt sätt:)

Monkey

jahaa. jag läser på universitetet och antingen har de salstenta (tyo prov) eller så har man hemtenta.. det är ett prov man får hemskickat och innerhåller typ svårare essä frågor.. så det tar låång tid att skriva på de.

Angelica

ok då ska jag kika in några ggr per dag. gör gärna det du med. men du behöver inte täcka över ditt ansikte på bilderna så där ;)

patricia (tävling pågår)

sv: jag ska nog bara vara hemma och kolla på någon film typ. du då? :)

Victoria

Hellu!



Vad görs?



Ha en trevlig kväll!



PUSS&KRAM

XOXOXO

natta

sjuker :(

Jasmine

sv:

inte mkt :p hehe.

julia

sv: ja okej haha :)



händer idag då?

nathalie

Ikväll blir det att vara hemma o försöka bli frisk :)



snygg outfit ! :D<3

M I M M I

sv: np, vad ska du göra ikväll då? :)

Sagha

fint:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: