dagens outfit

| Outfits

jeans från bikbok.
linne från bikbok.
tröja från veromoda.
Anonym

:D Okej , nice. Det är bara bra med mig!

filippa

allt bra med dig? :)

D A N I E L A ♥

- inte mycket försöker lära mig PS:)själv?

m

Ja!

MyzaaN - Princess Pink

ah visst kan du göra de ;)

[email protected]

D A N I E L A ♥

- okej vad gott:)

btw, har du lust att rösta på mig som veckans favorit blogg hos http://annierehn.blogg.se/2010/march/finalisterna-ar.html jag är nr 1 vore supergulligt (a)

Emmaa

Det ser ju bra ut :)

Anonym

Jag ska vara med min kompis , själv då ? :)

E M M A

vad gör ud :D:D:D:D:D

D A N I E L A ♥

- jo det har du kanske, haha helt lost!:D men det har du nog ja!:d

Anonym

Jaha , vad kul , ska du shoppa ? :)

E M M A

hihih okej :D inte mkt

D A N I E L A ♥

- haha jaa:D

E M M A

kommer i ett inlägg snart... :/

Rebecca

fint ^^,

Snyggt! :D

desiree !

hejsan, mkt fin blogg du har <3

kikar du in hos mej? <3

Jenniien

jeansen va väldigt snygga!

helene

hej! grym blogg :) jag har lagt ut nya bilder och vill gärna veta vilken du tyckte blev bäst, så kolla gärna in :) ha en bra dag!! kram

Daniel

Hejsan! :) Allt bra med dig :) ?

BELLA

SV: Samma här :)

snygg tröja tycker om färgerna på den!

Gabriella

Fint:)

Lovisa

Gillar den randiga tröjan :)

Andreas

hej :) skulle du vela rösta på mig i en tävling? länk finns på min blogg (www.sundbom.devote.se)



skulle bli jätte glad! :DDD

JAGHETERINTESUNE

Snyggt! :)

sandra

oki härligt, jag kikar på wallander nu jag



ha en bra kväll

kram

Mickis

Åh den där koftan är snygg. Jag har en sån fast vit och svarta ränder. Jag visste inte att det fanns en sån som du har, din var ju grymt mycket snyggare, haha. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: