by amanda

| Vardag
förlåt för att jag uppdaterat så dåligt den här helgen, men det blir så när man är med kompisar hela tiden. igår somnade vi runt 5 och vaknade halv 2 av att pappa ringde mig. om han inte ringde hade vi nog sovit ännu längre. hahah, vi gick upp och åt frukost och en kort stund senare drog annie hem. jag och filippa satte på filmen new moon och den tog precis slut. nu sitter vi här framför varsin datorn och bara slappar. funderar på att kanske träffa leo och några senare men jag tror inte att jag orkar. är skit trött och sitter helt ofixad i kläderna jag sov i. men jag bloggar om en liten stund igen, pussar amanda

såhär såg jag ut igår =)
Sagha

ja absolut själv då?:)

LINDAVIOLA!

sv; ack så mcykt =). Det är bra, själv då =)?

Nadja

nä det var rätt trevligt för jag ser det som ett tecken på att vintern är slut och att våren är här. =) Jag sov som en stock.

Nadja

Ja. =) Fin bild. =)

Linnéa

tack för din röst! :)



Kika gärna in igen! ^^

Nadja

ska snart laga middag sj? =)

D A N I E L A ♥

- härligt, jo det är super,själv?:)

Nadja

Vad skoj. =)

maja

förlåt för sent svar., allt bra?:)

D A N I E L A ♥

- vad skönt att höra:)

Anonym

sv; Tack :D.

F A S H I O N B Y E M A

hhahaha okek :D ba gör ud :D

M I M M I

sv: joo det har jag, tack! :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

okej :)

F A S H I O N B Y E M A

okej ;D ingenitng tpy :)

natta

nu drar jag en utlottning på ett beauty kitt från Body shop!

Ta chansen att vara med kanske blir du som vinner.



Puss kram!

D A N I E L A ♥

- fredes var jag ute och åt med några vänner, och igår var jag i göteborg, annars har jag inte gjort så mkt mer:) själv?

LINDA

mja det är alltid mysigt :D najs, och vilken fin outfit :))

Emma

okejokej, tackar din med<3

Sagha

Inget speciellt själv då?:)

Linda

fin outfit gumman ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: