by amanda

| Vardag

här är det mysigt som f*n !
för en stund sen satt jag, annie och lippa framför tv:n och åt gurka med någon dip. mums ! och för bara någon minut sen sjöng jag och annie singstar medans lippa kollade på tv. nu dunkar vi musik. muffe kanske kommer hit senare, jag vet inte. men jag bloggar kanske senare, pussar amanda <3

Nadja

vad skoj. Vad ska ni göra då? =)Dröm sött. kram

LINDA

typ, å så lingonvecka på det -.- naajs, njae kollat på film typ hela dagen och hela kvällen :D gjort ikväll ?

Emma

Jag har mest bara softat och kikat på tv :) Du då? vad händer imorgon? =)

Nadja

Jag ska tvätta bilen och städa den. Sen blir det nog en film eller två. =)Sovit gott? =) kram

linnea

sv: Ska till stallet =) själv?

JAGHETERINTESUNE

Tack för din röst! :)

Emma

inte mkt, har match typ<3 själv?

Popkungen

Hej hej, Popkungen har kommit med i final i Veckans blogg, och jag skulle bli jätteglad om du skulle vilja rösta på minnesbloggen till vår älskade Michael Jackson. Kram!



http://liexx.blogg.se/2010/march/finalisterna.html#comment

LINDAVIOLA!

sv; Okej, men vad härligt =).

F A S H I O N B Y E M A

aw :D men jag är tillbaka:D

D A N I E L A ♥

- ingenting själv?:)

hehe japp det har jag. har du? :)

Sagha

Okej:)

Ciiz

jag drack öl, sj?

Linnea

sv; vad bra, jo tadck det är bara bra med mig. :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

inte mkt sj? :)

Anonym

sv; jag har det aprikosa nu, till min aprikosa topp :D.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: