by amanda

| Vardag

den här dagen har varit riktigt långsam. jag och annie blev inte klara fören runt 4, då filippa även hade kommit. runt 5 drog vi ut och träffade muffe och leo, vi gjorde typ ingenting. gick hem till mig men dom drog efter en kort stund. jag, annie och lippa gjorde mat som vi åt och sen fixade vi oss lite mer och drog sen hem till matte där han, muffe, erik och leo var. efter ett tag drog jag, annie, lippa, muffe och leo därifrån. annie och lippa gick för att träffa felipe snabbt så nu sitter jag här hos mig med muffe och leo. kollar lite på tv och så. ikväll sover lippa och annie här, men jag bloggar senare igen. pussar

linnea

sv; Typ bara varit hemma, sj? =)

Sara

Älskar ditt hår!

Plattar du det?

Nadja

Jag har shoppat på stan, handlat mat, lagat mat, sett film och nu blir det tv. =) Vad gjorde ni för skoj? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: