by amanda

| Vardag
Hejhej ! :)
jag och annie sitter hemma hos mig och myser. sitter just nu framför datorn och lyssnar på musik men ska snart sätta på en film eller något, tror jag. idag efter skolan så drog jag, annie, lippa och micke hem till mig. men efter en stund kom muffe, leo och erik så vi drog ut. micke, erik, lippa och leo drog så vi andra åkte till globen. annie shoppade lite, och när vi var klara drog muffe hem så jag och annie åkte till slussen och åt på tacobar. mums ! när vi ätit åkte vi till kärrtorp, gick hem till henne och packade lite sen träffade vi muffe, micke och emil. vi gick hem till mig snabbt för att lämna saker och sen gick vi till en park där jag bodde förut. det var skit kul =D jag och muffe tog en liten promenad, eller vi hängde upp&ner, gick på "styltor" och bla bla, medans dom andra gjorde något annat. haha, vi gjorde mycket mer men orkar inte skriva upp det. drog hem runt 10-halv 11. gjorde fruktsallad och kollade lite på tv och nu sitter vi framför datorn. men jag bloggar om en liten stund igen, puss & kram amanda <3




Emma

Fin blogg! Underhållande att läsa! :)

Anna

sv: Åh okej :) va roligt !

issa - rappare och låtskrivare

sv: okej :D hehe det är ju skoj

matilda

JODIDALOOIHO, vad händer idag? :D

matilda

JODIDALOOIHO, vad händer idag? :D

patricia

sv: vad kul :)

Nadja

bara bra sj? =)

LINDAVIOLA!

sv; Igår skrev jag tenta, lunchade med vänner och shoppade. Själv då =)?

linnea

sv: laddar in bilder, sj? =)

Emma

härligt att höra:)

jo det är bara bra

aww

aww,tack<

Pam :)

sv: hon tackar! ;d



allt bra med dig idag då?

LINDA

så bra :) mjo med mig är det bra feeeett trött bara :o va händer i helgen ?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: