by amanda

| Vardag

hej sötnosar. förlåt för den dåliga uppdateringen igår men jag hann inte blogga mer igår kväll. skoldagen har varit helt okej, som alla andra torsdagar ungifär. jag skyndade mig direkt till centrum efter skolan för att möta my ! åh, vad jag har saknat henne =D vi gick direkt hem till mig, och kom inte på något annat än att kolla på film. så vi såg på new moon som hon ännu inte hade sett. när den var slut tog vi massa bilder och så, sen drog hon för hon skulle hem och äta. jag ska snart äta vofflor, mums ! bloggar om en stund, pussar amanda<3


det är alltid kul med dig älskling

jennifer gräll

sv: jadu, ingenting typ. självdå?

linnea

sv: aadå, själv? =)

my elfstrand

snääälla ta bort mitt ansikte på andra bilden!

jag hatar den verkligen! :(

LINDAVIOLA!

sv; Varit med Aleander, pluggat lite och varit på Bamsegympa. Själv?

linnea

sv: Gått på stan, sj?=)

E M A

njaa:D ont i halsren :D

LINDAVIOLA!

sv; Okej =). Hoppas dem finns i affären imorgon så jag akn se den irl =).

linnea

sv; Okej =)

LINDAVIOLA!

sv; inte så mycket, själv :D?

LINDA

jättefin blogg :)

E M A

tack D:

issa - rappare och låtskrivare

sv: tack så mkt!:D

Anonym

sv; okej D:.

jennifer gräll

sv: okej :D ni ser ut att ha haft roligt ;)

È M A

yeah D:

D A N I E L A ♥

- det är toppen,själv?:)

LINDAVIOLA!

sv; ska bara ta det lugnt. Själv då :D?

elin

söt blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: