by amanda

| Vardag

hallu :)
jag sitter hemma och har precis ätit tacos till middag. idag efter att vi varit hos muffe i timmar drog jag och tjejorna hem till mig. satt framför datorn och lyssnade på musik, sjöng singstar och sen kom mamma och skjussade oss till filippa. jag hämtade min väska och sen åkte jag hem. jag ska snart kolla på andra avenyn och sen hoppa in i duschen, så jag bloggar när jag är färdig med det. bilder kommer senare, pussar amanda <3

D A N I E L A ♥

- okej skoj, nej ska snart gå och duscha:)själv?

sooffs

härligt :) jo det är fint!

fin bild!

Hanna

inte mkt alls . du? :)

matildaa

SV; ja usch :(

därför kollade jag inte på det du la upp, så hemskt!



*barn&djur-misshandel är något utav det absolut hemskaste & värst ajag vet! :@ blir så jävla arg på idioterna som gör sånt :(

MyzaaN - Princess Pink

haha okejs va härligt ;D

E M S Y

står ju i inlägget -.-

matildac

tack :D

matilda

Yes :)

simone

Så söt du är :D

OLIIIVEEN

okej jag gör nt mkt :P

LINDAVIOLA!

sv; härligt!

LINDAVIOLA!

sv; jag mår bra, själv?

Nadja

Jag har varit på praktiken mm. Haft en bra dag? =)

bella♥

du är gryymt söt! :)

Madde

hehe okej :P ikväll har jag mest pluggat men ska nog lägga mig strax. hoppas din kväll varit fin! kram

E M S Y

hha okej :D

hejannw

jadå ;)

Nadja

ja.=) bara bra. Händer imorgon? =)

E M S Y

varför inte? <w

E M S Y

nu blev jag fan glad !!

D A N I E L A ♥

- ja;)

hejannw

själv då :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: