by amanda

| Vardag

ellen ville se bilder på mig med löshår så tänker jag lägga ut några eftersom jag är så otroligt snäll =D mohahah, har precis duschat och snackar nu med ellen och svante på msn + lyssnar på musik. jag bloggar om en stund igen, förmodligen precis innan jag ska gå och lägga mig. pussar amanda <3





hejannw

kollat teve ;D

denise

sv: jaråh, allt bra med mig :) hur är det själv?

hejannw

Haha ja ;D

Anonym

sv: skönt o höra :D



händer i helgen då? :)

Pam :)

gillar ditt hår! ;d



sv: nej det gjorde vi bara för att vi väntade på varann hah! ;D

denise

sv: skönt o höra :D



händer i helgen då? :)

M I M M I

sv: hahasåg att jag redan hade dig också(A)

älskar ditt hår!

hanna

fin blogg du har :) Kolla gärna in min

& säg vad du tkr om den :P

LINDAVIOLA!

sv; haha, ja ><

Idjjaa,<3

skit snygg blogg!

följas på bloglovin? :)

E M A

inte mk :D sj

robin hood.

Vad gillar du mest, dvd eller vhs? kram.

Linda - ndaiL

fint!

FEBBS

du är så söööt :d

Anna

sv: tack :)

robin hoods.

Följa varandra vid bloglovin? kram.

Nadja

ja hyfsat. =) Allt bra idag? =)

aww

skola idag :) sj?

maria

Fin blogg :) allt bra med dig? Kram!

D A N I E L A ♥

- jag äter frulle, själv+:D

Victoria

SV: Så vad ska du hitta på helgen?

Jag tänkte kanske gå på Earth Hour konserten i Kungsan :)



PUSS&KRAM

XOXOXO

linnea

Hej, allt bra? =)

Anonym

Okej:)

Daniella

tack :D

vad fint det blev med löshår :)



Jaha vad kul ska ni shoppa ?<3

Johanna The Dreamer

(sv) Ja, blev jätte glad ;)



Fint det blev ;)

my elfstrand

sötaste älskling! :D <3

jennifer gräll

sv: jo verkligen :) det är bra bra, självdå? :)



Vad fint!

Emma

allt bra idag ? :)

MyzaaN - Princess Pink

tacakar :/ jag tror det löser sig,

jag hoppas det iallafall

Linnea

sv; ja tack! :) allt bra med dig idag?

Neha

Åh vad låbgt hår du har:D Ge mig lite längd tack(a)

Neha

Haha justlöshårsdelen måste jag missat totalt:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: