by amanda

| Vardag

jag är riktigt trött på dig, din stil och beteende. jag dög för dig när du hade problem och behövde hjälp. när du mådde skit och inte hade någon annan att vända dig mot. men så fort du började må bättre och jag behövde hjälp så vände du ryggen till. du gjorde små saker till stora och fick det att låta som om allt var mitt fel. och vet du vad det värsta var ? att jag gick på det, att du gick bakom min rygg och svek mig fast jag ställt upp för dig så mycket. men jag förstog aldrig vad du gjorde mot mig innan jag redan var helt förkrossad. jag försökte fixa allting, men nej. allt var mitt fel, som alltid. jag är inte din leksak som du kan komma och gå till när du vill. du måste lära dig hur man behandlar sina kompisar. jag är inte den ända som tycker att du är falsk och opålitlig. lär dig av dina misstag precis som alla andra. jag är evigt tacksam mot mig själv för att jag lyckades komma över dig. i mina ögon är du liten, känslolös och ja .. det finns mycket att beskriva dig med. men jag har inte tid med dig, jag hoppas bara att du fattar att jag skriver om dig och går till någon som kan lära dig lite vett. puss på din rumpa och ha ett fortsatt bra liv gumman.

en gång i tiden var jag rädd & osäker.
nu förstår jag varför, du hindrade mig från att läka och bli bra igen.

E M A

bra att du skriver av dig :D

hejannw

vad gör du? ;)

Linda - ndaiL

Jag har jobbat, själv?

Nadja

Vad skoj. =) Jag har varit på praktiken och sen shoppat. =)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det är det =). Du ser honom bättre på bilden i inlägget med dikten =).

Anna

sv: skidrat :) du då ?

Sagha

pluggat oså själv då?:)

Pam :)

fina ögon! ;D

D A N I E L A

- jag sitter i skolan och ska ha webbdesign:) själv?

MyzaaN - Princess Pink

ah fylldde år i februarui men det var inte mej festen var för kram

Ellen.

bra skrivet ! :)

Tack, försöker vara en bra syster iaf ! :D<3

aww

va tycker DU om vår lilla video ? :))

Johanna The Dreamer

(sv) Okej ;)

Victoria

SV: Hoppas jag med, tack! <3 :)



PUSS&KRAM

XOXOXO



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: