by amanda

| Vardag

jag är typ .. kär i dig ? ♥

aww

de är så bra :)

D A N I E L A ♥

- ja det är toppen,själv?:)

aww

jag har sett alla som har gått på tv:n :)

maja

haha kjl...

okej nice:D



SNYGGING PÅ BILDEN (L)(L)

www.pearshake.blogg.se

nu har jag precis ätit, du själv då? :)

matilda

snyyyyyyyyyyyyyygg <3333333333



Sv äh jag är bara deppig.. :/<3

Emma

okejokej, härligt:)

jorå:d

maja

haha oyeah`;)

jag såg typ han på tt program imorse;o

matilda

Sv fråga inte ens, jag har ingen aning .. :/<3

D A N I E L A ♥

- skönt att höra:)

E M A

hihii :D

Emma

typ kompisar, plugg osv, själv?:)

maja

hahajaa:) typ summerland tror jag det hette, gammalt program:)

hejannw

skola, & vänner och så :)

Emma

okejokej men niice:D!

maja

hahaja:)

men då va han en liten plutt(a)

hejannw

haha ja ;)

E M A

prao :D sj

Nadja

Hallå allt bra? =)

jaså okej :)

liinnéaboström

Imorgon ska jag till skolan och sen blir de hockey.. dudå?:)

fotbollsmatch, själv? :)

hejannw

Skola och sen ska jag vara med en kille :)

aww

japp:D

jaha okej, va roligt :)

E M A

på ett fik ;d

hejannw

haha ja ;)

liinnéaboström

Okej okej. Haft en bra helg ?:)

Ammi

hoppas du haft en bra helg! :)

ida

haha jag vet faktiskt inte :)

ida

haha jag vet faktiskt inte :)

Karoline

Taylor Lautner ♥

Nadja

bara bra. =) Gjort idag? =)

aww

ha en fin kväll:)

M I M M I

är också kär i han... gud vad snygg han är!

f

söt blogg:)

my elfstrand

SNYGGAAAAAST!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: