by amanda

| Vardag
Godmorgon ! jag vaknade runt 11, med frukost på sängen idag också. låg och läste lite och har precis gått upp. jag vet inte vad jag ska göra idag, antingen följer jag med mamma och jouni till farsta eftersom jag måste leta efter en ny bikini tills jag åker utomlands eller så är jag bara hemma, tittar på film och tar det lugnt. jag har inte bestämt mig, men jag tror det blir att stanna hemma eftersom vädret ute inte lockar mig. men jag hör av mig om en stund igen, så får ni veta vad jag bestämt mig för. pussar <3

bild tagen igår kväll
aww

okej ,va skönt:

felicia

tack :)

aww

så fin du är på bilden!

julia

sv: idag ska jag plugga och sen har jag träning ikväll :)

själv?

aww

thaha:)<33

aww

jaa, thihi :D

E M A

hhha okej ;D

julia

sv: jodå, lite ångest över pluggandet bara haha ;)

okej, ha det bra

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Johanna The Dreamer

(sv) ja ;)

Emma

okejokej, samma typ<3

Isabelle

Tack själv ! :D

aww

musik :)) sj?

E M A

inget själv? :D

följ mig via bloglovin?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: