by amanda

| Vardag
jag har precis kollat klart på filmen "flickvänner från förr" och ska snart gå och lägga mig. ska läsa lite och smsa, sen försöka sova eftersom jag inte vill vakna allt för sent imorgon. men jag bloggar så fort jag vaknar, pussar amanda <3
Linnea

sv; Kul att du ville rösta på en utav finalisterna i min blogg.



allt bra med dig idag? :D

Soffeloffan

Jo det är bra med mig :)

Mirelle

:) Du behöver inte om du inte vill :)

M I M M I

sv: jaa det är jag på bilden, tack :)

OLIIIVEEN

sv; vi dricker energidricka haha :D

Megan&Ellenor

Jätte fin och söt blogg ! :D



Följ gärna våran!

Kram, Megan Månnson & Ellenor Wendel, hihi :)

JULIA

s. 35 -36

LINDAVIOLA!

sv; Tränat mina gympatjejer och kollat på lillebrors fotbollsträning =). Själv?

D A N I E L A ♥

- tack:)

emma

okejokej trevligt:)

samma<3

blire idag då?

Felicia

hej najs blogg :D Läs och följ min blogg via blogglovin :) Du lär fastna där ;) www.imix.blogg.se



I MIX!

julia

sv: åh tack så mycket :)

E M A

okj :D de e mitt äkta hår ;D

aww

inga planer för idag , sjdå ? :D

felicia

lagt till dej :) lägg till mnej



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: