by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar. Jag blev väckt imorse runt 11 med frukost på sängen, tack mamma ! Låg och läste lite innan jag hoppade in i duschen. Nu har jag precis klätt på mig och ska snart fixa håret och sminka mig. När jag är klar åker jag, mamma och jouni till nacka forum för att byta mina converse. Ikväll ska vi till mina kusiner för att fira mig, och min kusin som fyllde år 3 dagar innan mig. Men jag bloggar innan vi åker dit, fast efter nacka. Men vi hörs om en liten stund så får ni se vad jag har på mig idag. Pussar & kramar amanda <3

jag saknar dig mer för varje sekund som går, saknaden är enorm !
FlizanLizan

sv: Okej och du hade skickat mail och sånt?

BÖGJÄVEL

min dag har varit bra :) din då?

www.pearshake.blogg.se

hehe okej då :)

OLIIIVEEN

sv; okej :D

Anna

sv: tack :D haha

Lukia

Frukost på sängen, det gillar vi! ;)

Ciiz

en lama haha en sån som spoottar

E M A

okeeey

Monkey

jag bloggar inte på någon sida eftersom jag äger min egen .se domän. men mitt bloggverktyg är wordpress.

aww

inte alls mkt ! sj ?

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack :D.

idacenterlid

saknar dig med!!! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: