by amanda

| Vardag


jag är trött på allt .. det finns inget hopp kvar.

hejannw

¨tack D

Haedil *HUMOR BLOGG*

95 ahah :D

E MM A

intem kt :d sj

www.pearshake.blogg.se

tja.. jag ställer frågan tillbaka.. varför inte? :)

vi båda har haft en egen icke anonym blogg förut men blev trötta på de och gjorde en anonym, tilsammans :)

hejannw

helt okej :)

www.pearshake.blogg.se

jag förstår dig. bara för din skull kan jag då lägga ut en bild på mig själv. fast där man inte ser mitt ansikte det skulle avslöja en del. fast har ingen från idag dock :)

Isabelle.

Fin blogg ! (: <3

Nadja

Allt bra? =)

E M A

okej :D har ngt hänt

Monkey

tack söt =)

patricia (tävling pågår)

sv: det finns väl bättre filmer om man säger så :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

hehe :))

liinnéaboström

inget speciellt.. själv ?:)

Neha

Klart det finns=)

M I M M I

sv: okejokej, jadu jag har varit och röjt på ngn emo konsert haha!

Mirelle :P

Tack :) Men jag undrar om du vill ha min msn? :)

natta

nu finns bilderna bloggarna helst vill glömma..

emma

kompisar:) själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: