by amanda

| Vardag

Hallu :)
jag slutade för 40 minuter sen och gick hem nästan direkt. skulle lämna väska men ska nog snart ut igen för att träffa annie och lippa. jag vet inte vad vi ska göra, kanske vara med killarna ? jag sover i allafall hemma idag för jag orkar inte sova borta. men vi hörs ikväll när jag kommer hem igen. pussar amanda <3

bild tagen för någon dag sen.

patricia (tävling pågår)

sv: ja det är det :) själv? <3

clara

helt toppen!:)

aww

vännre:) sj?

Jasmine

sv:

hehe ok :D

clara

ikväll ska jag sjunga sen träffa en hel hög med härliga människor! sj?:)

Ellen.

Sv: vart har du köpt skorna ?

haha njja, men tack :) <3

aww

biljard & pingis antagligen :)

clara

hmm, kör typ;) haha. folket tjatar på oss att vi ska börja så;p

Monkey

ja fy! det dumma var att de la den på en helg. så ska sitta med den hela helgen haha . uschh



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: